යමන්ති, අග්නිමාණික්ය හා මුතු
ඔබ්බවා නිර්මිත හාරිච්චි කටු දෙකකින්ද, අත්පළඳනා හතරකින්ද, කරමාලයක් හා
මුදුවකින් සමන්විත ආභරණ එකතුව බිරා කුමරු හට ලැබි ඇත්තේ ඔහුගේ ඥාති
සොහොයුරෙකු වන “චුලා” වෙතින් වන අතර එකල සියම් සම්ප්රදායට අනුකූලව චුලා
ජීවත්ව සිටින තාක් කල් ආභරණ සිය සන්තකයෙන් ඈත් කිරීම
සෙරිල්ට
තහනම් විය. බ්රිතාන්යයේ කලා පාසලකදී ඇරඹුනු බිරා-සෙරිල් ප්රේමය
පසුකලකදී එනම් 1949 දී ඔවුන්ගේ දික්කසායත් සමග බිඳ වැටුණද අවසානයේදී යළිත්
1983 දී බිරා කුමරු සිය සත්ය ප්රේමය පිදූ මුල්ම පෙම්වතිය වන සෙරිල් සමග
යළි එක්වන ලද්දේ සෙරිල් කෙරෙහි ඔහු තුළ කවදත් වූ දැඩි සෙනෙහස නිසා බව කිව
හැක. සිය සැමියා තමාගෙන් ඈත්ව ගියද සිය ජීවිත කාලය පුරාම ඔහුගෙන් ලද මිණි
ආභරණ ඉමහත් ගෞරවයෙන් යුතුව සෙරිල් විසින් පැළඳුවා පමණක් නොව, තවත් විවාහයන්
තුනකටද මැදිවූ බිරා කුමරුද සිය පළමු බිරිය වෙතින් මුළුමනින්ම ඈත්ව ගිය
නැති බවද කියැවේ. විවාහය බිඳී ගියද දැඩි ලෙන්ගතු භාවයෙන් පසුවූ සෙරිල් හා
බිරා යුවළ යළි 1983 දී එක් වන්නේ එකිනෙකාගෙන් ඈත්ව තවදුරටත් ජීවත්වීමට
නොහැකි නිසා සේම පළමු ප්රේමයේ ගිනිසිළුව තවමත් ඔවුන් දෙපළගේම හදවත් තුළ
නොනිවී දැල්වෙමින් තිබූ නිසා වූවාටද සැක නැත.
මොවුන්ගේ විරල ගණයේ ආදර අන්දරයට බොහෝදුරට සමානවූවක් මීට කලකට පෙරදී සිනමාරූපී අත්දැකීමක් ලෙස ඔබ වෙත ආ අයුරු චිත්රපට ලෝලීන්ට අමතක වන්නට හේතුවක් නැත. සුප්රකට නළුවෙකු වන යුල් බ්රයිනර් හා ඩෙබෝරා කෙර් විසින් අද්විතීය රංගනයක නියැළෙමින් ඉදිරිපත් කළ, සියම් රටේ රජෙකු හා ඉංග්රීසි ජාතික ගුරුවරියක අතර ඇතිවන, ලෝකයාට රහසක් වූ ආදරයක් පිළිබඳ කියැවෙන “රජු හා මම” යන සංගීතමය චිත්රපටයෙන් දිග හැරෙනුයේද මීට බොහෝ දුරට සමාන කතාවකි.
දහනව වන සියවසේ අග භාගයත්, විසිවන සියවසේ මුල්භාගයත් අතර වූ කාල වකවානුවකට අයත් වන මෙම ආභරණ කට්ටලය බිරා කුමරුගේ ඥාති
චුලාගේ මරණයෙන් පසුව සිය මරණය සිදුවන තෙක්ම තමා සන්තකයේ තබා ගත් සෙරිල්ගේ අභරණ කට්ටලය, ඉන්පසුව ප්රවේණි උරුමයක් ලෙස පරම්පරා කීපයක් ඔස්සේ මාරු වීමෙන් පසුව වෙන්දේසි කිරීමට තීරණය කර තිබේ.
තායිලන්ත ජාතිකයෙක් වුවද සෙරිල් හා විවාහයෙන් පසුව බ්රිතාන්යයේ කෝන්වෝල්හි විසූ බිරා කුමරු ෆෝමියුලා වන් හා ග්රෑන්ඩ් ප්රික්ස් වැනි තරගවලට සහභාගි වී ජයග්රහණද හිමිකර ගත් දක්ෂ රේසින් මෝටර් රථ ක්රීඩකයෙකි. ඊටන් හා කේම්බ්රිජ් විශ්ව විද්යාලයන්ගෙන් අධ්යාපනය ලද ඔහු සෙරිල් හා විවාහයට වසරකට පෙරදී මොනැකෝ ග්රෑන්ඩ් ප්රික්ස් තරගාවලියේ ජය හිමිකර ගැනීමටද සමත් විය.
1985 දී හදිසි හෘදයාබාධයක් හේතුවෙන් බටහිර ලන්ඩනයේදී බිරා කුමරු මිය යන කල ඔහු හැත්තෑ එක් හැවිරිදි වියේ පසු විය.
ප්රියන්ති රුද්රිගු
![පණමෙන් සුරකිමු ලක්මව ► @[458073670879344:274:සඳකඩපහණ]
●▬▬ රුසියාවේ මුස්ලිම් පල්ලි ඉදිකිරීම තහනම් කරයි ▬▬●
රුසියාවේ මොස්කව් නගරයේ මුස්ලිම් පල්ලි ඉදිකිරීම තහනම් කර තිබේ. රුසියාවේ රුසියානු ජනගහනය -1%ක වේගයෙන් අඩුවෙමින් යන බවත්, රුසියාවේ මුස්ලිම් ජනගහනය 3.5%ක වේගයෙන් වැඩිවීගෙන යන බවත් නුදුරු කාලයේදී රුසියාව ඉක්මනින්ම මුස්ලිම් රටක් වීමේ අනතුර පහළවී ඇතැයි රුසියානු බලධාරීන් ප්රකාශ කර සිටිති. විශේෂයෙන්ම මුස්ලිම් රටවලින් රුසියාවට පලාඒමත්, ඔවුන්ගේ අධික ජනගහන වර්ධනයත්, මුස්ලිම්වරු විසින් රුසියානු වාස්තු විද්යාව හා ඉතිහාසය නොතකා මුස්ලිම් පල්ලි ඉදිකිරීමත් නිසා රුසියානු සංස්කෘතිය විනාශවීමේ තර්ජනයකට ලක්ව ඇතැයි රුසියානුවෝ චෝදනා කර සිටින බව එරට මාධ්ය වාර්තා සඳහන් කරයි. මේවා සියල්ල සැලකිල්ලට ගත් රුසියානු ජනපතිවරයා විසින් මුස්ලිම් පල්ලි ඉදිකිරීම තහනම් කිරීමට තීරණය කරන ලැබීය.
ලංකාවේද සිංහල ජනගහනය අඩුවීමේත් මුස්ලිම් ජනගහනය අන් රට වලට වඩා වේගයෙන් වැඩිවීමේත් ප්රවණතාවයක් ඇත. රුසියාවට ඇති අවදානම දෙගුණ තෙගුණ වී ලංකාවටද ඇත. රුසියානු බලධාරීන්ට පෙනුනාට ඒවා අපේ බලධාරීන්ට නම් පෙනෙන්නේ නැත.
ඒ නිසා ලංකාවේ මුස්ලිම් පල්ලි ඇති පදම් ඉදිකිරිමට කිසිදු තහනමක් නැත. ඒ සදහා නොමද රාජ්ය අනුග්රහයද ලැබේ. ඒ මදිවාට මුස්ලිම් පල්ලි ඉදි කරන්නට බෞද්ධ විහාරස්ථාන හා බෝධීන් ඉවත් කර ඉඩ සාදා දෙන්නටත් අපේ රටේ පාලකයෝ සැදී පැහැදී සිටිති.
රටක් වශයෙන් රුසියාවත්, ජාතියක් වශයෙන් රුසියානුවෝත් බෙහෙවින්ම වාසනාවන්තය.එවන් රටට ජාතියට ආදරය ඇති පාලකයින් ලබන්නට ජාතියක්ම පින් කර තිබිය යුතුය.
සිංහල අපි නම් ඒ අතින් පවුකාරයෝය. අප කළ පව කුමක්දැයි තේරුම් ගනිත්වා !
රුසියාව මෙන් නොව ශ්රී ලංකාවේ ආණ්ඩුක්රම ව්යවස්ථාව තුළින්ම මෙරට බුද්ධාගම සුරක්ෂිත කිරීමට පාලකයෝ බැඳී සිටිති.ව්යවස්ථාව දිවි හිමියෙන් ආරක්ෂා කිරීමට දිවුරුම් දී එයට පටහැනිවම ක්රියා කරති.
ලංකාව තුළ 7 %- 9% අතර ජන සංඛ්යා ප්රතිශතයක් හිමිකරගන්නා ජන කොටසකට මෙතරම්ම ආගමික ස්ථාන කුමකටද? අද සෑම ප්රධාන නගරයකම මුස්ලිම් පල්ලි දෙක තූනක් දක්නට ලැබේ.පන්සල් එකකි.සමහර නගර වල ඇත්තේම නැත.මෙම අනතුර රුසියානුවෝ කළින්ම අවබෝධ කරගෙන තිබේ.නමුත් අප නායකයන් අවබෝධ කර ගන්නාවිට පෙරහැර ගොස් ගෙවදීමටවත් ඉඩක් ලැබේදැයි සිතිය නොහැකිය.ඒ අනුව නැවත්ත් කිව යුත්තේ රුසියානු සංස්කෘතිය වැළඳගත් රුසියානුවන් වාසනාවන්ත බවයි.
තොරතුරු ලබා ගැනීම :- " චර පුරුෂ " පිටුවෙනි.
ජනාධිපති ව්ලැඩිමියර් පූටින්, රුසියානු මැතිසබය (ඩූමාව) අමතා, රුසියාවේ වසන සුළු ජාතීන් පිළිබඳව කළ දේශනය ►
“රුසියාවේ ජීවත් වන්නේ රුසියානුවෝ. ඕනෑම සුළු වාර්ගීකයෙකුට, කොහේ සිට පැමිණියත්, රුසියාවේ, වාසය කරන්නට ඕනෑ නම්, සේවය කරන්නට ඕනෑ නම්, කන්ට බොන්ට ඕනෑ නම්, රුසියානු නීතියට ගරු කළ යුතු අතර රුසියානු භාෂාව කතා කළ යුතුයි. ඔවුන්ට අවශ්ය ශරීයා නීතිය නම් ඒ නීතිය රාජ්ය නීතිය ලෙස පවතින ස්ථානවලට ගොස් ජීවත් විය යුතු බවයි අපි අවධාරණය කරන්නේ.
රුසියාවට සුළු වාර්ගිකයන් අවශ්ය නැහැ. සුළු වාර්ගිකයන්ට රුසියාව අවශ්යයි. එසේ වුවත්, අපි ඔවුන්ට විශේෂ වරප්රසාද දෙන්නේත් නැහැ. ‘අසාධාරණයි’ කියා කොතරම් මොර ගැහුවත්, අපේ නීති ඔවුන්ට රුචිවන පරිදි වෙනස් කරන්නේත් නැහැ. අපි ජාතියක් ලෙස පැවතීමට නම් ඇමරිකාව, එංගලන්තය, නෙදර්ලන්තය සහ ප්රංශය සිය දිවි හානි කරගෙන ඇති සැටි පාඩමක් කරගත යුතුයි. සාංස්කෘතික ඌණතා සහිත බොහෝ සුළු වාර්ගිකයන් අනුගමනය කරන අසංවර්ධිත සිරිත් විරිත් හා ගති පැවැතුම් උසස් රුසියානු සිරිත් විරිත් හා ගති පැවැතුම් සමග සුසංගත වන්නේ නැහැ. මේ උත්තරීතර සභාව අළුත් නීති සම්පාදනය කරන විට සුළු වාර්ගිකයන් රුසියානු නොවනු බැවින් මුලින්ම සිත රඳවාගත යුත්තේ රුසියානු ජාතික අවශ්යතාවයන් පිළිබඳවයි.”
මේ දේශනයට සවන් දුන් ඩූමාවේ පක්ෂ විපක්ෂ සියළුම දේශපාලනඥයෝ සිය හසුන් වලින් නැගී සිට විනාඩි පහක් ආනන්ද නාද කළහ.](https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/s403x403/944804_616712465015463_1859692349_n.jpg)






