‘සුපර්
මෑන්’ යනු ඇමෙරිකානු සංස්කෘතියෙන් බිහි වූ වචනයේ පරිසමාප්ත අර්ථයෙන්ම
ඇමෙරිකානු සුපිරි වීරයකු වුවද, මෙවර එම ඇමෙරිකානු රාමුවෙන් මිදී සුපර් මෑන්
චරිතය රඟදැක්වීම සඳහා ස්නයිඩර් විසින් තෝරාගනු ලැබ ඇත්තේ ඉංග්රීසි ඕඩයේ
පිහිටි දිවයිනක් වන ජර්සිහි උපන් ඉංග්රීසි ජාතිකයෙකු වන ‘හෙන්රි කැවිල්ය’
කැමරාව ඉදිරියේදී නිරූපණය කරනු ලබන සුපිරි වීරයාගේ චරිතයෙන් මිදුණු කළ නියම
බ්රිතාන්ය ඌරුවකින් යුතුව ඉංග්රීසි දෙබස් හසුරුවන, උත්තුංග දේහදාරී,
ප්රතාපවත් පෙනුමින් යුතු කැවිල් වෙතින් දිස්වන ලෝකෝත්තර භාවය ඉක්මාවලූ අධි
අසාමාන්ය ආකර්ෂණීය කඩවසම් පෙනුම කියා පාන්නේ සුපර්මෑන් චරිතයට සාධාරණය
ඉෂ්ට කිරීමට ඔහු හැර අන් සුදුස්සෙකු නොමැති බවය.
මිහිපිට
ඇති කිසිවක්ම හමුවේ හෝ නොසැලෙන, ලෝකෝත්තරත්වය ඉක්මවාලූ තේජාන්විත ස්වරූපයක්
ප්රකට කරනු සඳහා දෑස් පියා නොගැනීමටත් දැඩි හිරු රැස් හමුවේ වුවද
පීඩාවට පත් නොවන බව හඟවමින් සෘජුව නැගී සිටීමටත් උත්සාහ දරන කැවිල් ඒ වන
විට කැමරාව ඉදිරියේ නිරූපණය කරමින් සිටින ලද්දේ සුපර්මෑන් අරමුණකින් තොරව
මංමුලාවූවකු ලෙස ඉබාගාතේ ඇවිද යමින් සිටි අවධියයි. ඒ බව හැඟවීමේ පිටස්තර
ලකුණක් ලෙස ඝනව වැඩුණු යටි රැවුලක් ප්රකට කළ කැවිල්ගේ රැවුලද කෙතරම්
සුපිරි වූයේද යත්, එය මුඩු කිරීම සඳහා සුදුසු රේසරයක් මිහිපිට තිබේද යන්න
ප්රශ්න කිරීම ස¼ඳහාම එකල යූ ටියුබ් වීඩියෝ පටයක්ද
අන්තර්ජාලයට මුදා හැර තිබිණි. සෑම මිනිත්තු පහළොවකට වරක් බැගින් ස්නයිඩර්
විසින් රූපගත කිරීම ඇරඹීම සඳහා ‘ඇක්ෂන්’ ලෙස විධානය නිකුත් කිරීමත් සමග
අට්ටාලය වසා පැතිරගනිමින් මහා ගිනි ජාලාවක් පැන නගින අතර, අධිෂ්ඨානය
පෙරදැරිව දැඩි කරගත් සිතින් යුතුව කැවිල් ඇවිළෙන ගිනි ජාලා මැදින් ඇවිද
යාමට පටන් ගන්නේය. ඔහුගේ මග හරස් කරමින් ඉදිරියට වැටෙන බරැති කපොල්ලක්
ඉවත් කිරීම සඳහා කැවිල් ඉදිරියට නැවීමත් සමග දර්ශනය රූපගත කිරීම අවසන්
කෙරෙන නියෝගය ස්නයිඩර් විසින් දෙනු ලබන්නේ, ජවනිකාවේ”අවදානම් සහගත ඉතිරි
කොටස පරිගණක සජීවීකරණ සුපර්මෑන් අනුරුව විසින් සම්පූර්ණ කිරීමට නියමිත
නිසාය. (එසේ වුවද සංස්කරණයේදී කපා හරින ලද මෙම දර්ශනය චිත්රපටයට ඇතුළත්
නොවේ.)
කැමරාවට හසු කරගනු ලැබූ ජවනිකාව පසෙක සිට පරිගණක තිරයක් හරහා නරඹන ස්නයිඩර්ද, කැවිල් මෙන්ම මෙම චිත්රපටය සඳහා බැලූ බැල්මට සුදුසුයැයි හැඟෙන තෝරා ගැනීමක් නොවන්නේ ස්නයිඩර් විසින් මීට පෙර
අධ්යක්ෂණය කරන ලද චිත්රපටවල ඇතුළත් ඔහුගේ අනන්යතා ලකුණ ‘මෑන් ඔෆ් ස්ටීල්’ තුළ දැකිය නොහැකි නිසාය. ‘වොච්මන්’නමැති චිත්රපටය හරහා සුපිරි වීරයන් පිළිබඳව බටහිර රටවල මුල් බැසගෙන ඇති මිථ්යා ආකල්ප සුණු විසුණු කර දැමූ ස්නයිඩර්,සුපර්මෑන් හරහා තිරයට ගෙනෙනුයේ සිය පෙර නිර්මාණයට හාත්පසින්ම ප්රති විරුද්ධ වූද අව්යාජ වූද, පරාර්ථකාමී වූද ව්යාජෝක්තියෙන් තොරවූද සුපිරි වීරයෙකි. තමා විසින්ම වරෙක සුණු විසුණු කර දැමූ සුපිරි වීරයාගේ ප්රතිරූපයට යළි ජීවය පිඹීමට උත්සාහ දරන සිය නවතම සිනමා සිත්තම වන ‘මෑන් ඔෆ් ස්ටීල්’ පිළිබඳව ස්නයිඩර් කියා සිටිනුයේ, එහි ඇති අපූර්වත්වය නම් ව්යාජෝක්තියෙන් තොරව තමා විසින් නිර්මාණය කළ එකම චිත්රපටය එය බවය.
කැමරාවට හසු කරගනු ලැබූ ජවනිකාව පසෙක සිට පරිගණක තිරයක් හරහා නරඹන ස්නයිඩර්ද, කැවිල් මෙන්ම මෙම චිත්රපටය සඳහා බැලූ බැල්මට සුදුසුයැයි හැඟෙන තෝරා ගැනීමක් නොවන්නේ ස්නයිඩර් විසින් මීට පෙර
අධ්යක්ෂණය කරන ලද චිත්රපටවල ඇතුළත් ඔහුගේ අනන්යතා ලකුණ ‘මෑන් ඔෆ් ස්ටීල්’ තුළ දැකිය නොහැකි නිසාය. ‘වොච්මන්’නමැති චිත්රපටය හරහා සුපිරි වීරයන් පිළිබඳව බටහිර රටවල මුල් බැසගෙන ඇති මිථ්යා ආකල්ප සුණු විසුණු කර දැමූ ස්නයිඩර්,සුපර්මෑන් හරහා තිරයට ගෙනෙනුයේ සිය පෙර නිර්මාණයට හාත්පසින්ම ප්රති විරුද්ධ වූද අව්යාජ වූද, පරාර්ථකාමී වූද ව්යාජෝක්තියෙන් තොරවූද සුපිරි වීරයෙකි. තමා විසින්ම වරෙක සුණු විසුණු කර දැමූ සුපිරි වීරයාගේ ප්රතිරූපයට යළි ජීවය පිඹීමට උත්සාහ දරන සිය නවතම සිනමා සිත්තම වන ‘මෑන් ඔෆ් ස්ටීල්’ පිළිබඳව ස්නයිඩර් කියා සිටිනුයේ, එහි ඇති අපූර්වත්වය නම් ව්යාජෝක්තියෙන් තොරව තමා විසින් නිර්මාණය කළ එකම චිත්රපටය එය බවය.
කෙසේ වුවද සිනමා ලෝලීන්ට කිසිසේත් ආගන්තුක චරිතයක් නොවන ‘සුපර් මෑන්’ නොහොත් සුපිරි වීරයා කරළියට ගෙනෙන ලද ළමු චිත්රපට අධ්යක්ෂවරයා ‘සැක් ස්නයිඩර්’ නම් නොවන බව ඉඳුරාම කිව හැක. 2006 වසරේදී බ්රයන් සිංගර් විසින් තිරයට ගෙනා,‘ඉභනඥපථචද අඥබභපදඵ චිත්රපටය බොක්ස් ඔෆිස් වාර්තාවල යම්තාක් දුරකට සිය නම රැන්දවීමට සමත්වුවද ඊට සමානකම් ඇති තවත් චිත්රපටයක් බිහි වීමට තරම් ප්රමාණවත් ප්රේක්ෂක ප්රතිචාරයක් උත්පාදනය කිරීමට එය සමත් නොවීය. සිනමාව ඔස්සේ පමණක් නොව පසුගිය දශකයකට ආසන්න කාලයක් රූපවාහිනිය ඔස්සේද විකාශනය වූ ‘Small Ville’.
මීට
දෙවසරකට පෙරදී එහි අවසන් කතා මාලාවේ අවසන් කතාංගයද විකාශය වී නිමාවට
පත්විය.) කතා මාලාව ඔස්සේද ප්රේක්ෂකයන් හමුවට නිබඳව පැමිණි සුපර්මෑන්
නමැති වීරයා යළිත් වරක් කඩිමුඩියේ කරළියට ගෙන ඒමට තරම් ස්නයිඩර් පෙළඹ වූ
හේතුව කවරක්ද කියා විමසා බැලීම වටී. මන්ද සුපිරි වීරවරුන්ගේ හිඟයක් මෑත
භාගයේදී නොපැවැති නිසාය.
සැබෑම සංකීර්ණ සුපිරි වීරයන්ට ප්රිය කිරීමට හැඩ ගැසී සිටින ඇමෙරිකානු සමාජයක යකඩ මිනිසා (Iron man) මෙන් අසුබවාදී දැක්මෙන් යුතු නොවූද, බැට්මෑන් මෙන් පීඩාවන්ගෙන් පෙළෙන ලද්දාවූද හා කණස්සලු ස්වභාවයෙන් තොර වුවද සුපර් මෑන් කෙනෙකු ප්රේක්ෂක ප්රසාදයක් හිමි කර ගනී යැයිි සිතීම උගහටය. කායිකව කිසිදු බාධාවකින් පරාජය කළ නොහැකිවූද සාරධර්ම අතින් පිරිහීමට ලක් නොවූද, දෑසින් තාප තරංග පිට කිරීමේ අපූරු හැකියාවෙන් යුතු මෙම පිටසක්වල ජීවී සුපිරි වීරයා පිළිබඳව ඔහුගේ පියා (රසල්් ක්රෝ) දරන අදහස නම්, සිය පුතු අරමුණක් ඔස්සේ ඉදිරියට යාමට ලෝකය පොළඹවාලන සාධකයක් වනු ඇති බවය. පසුබිම් විස්තර බොහෝ සෙයින් මීට පෙර බිහි වූ ‘සුපර් මෑන්’ නිර්මාණයන්ට සමානුරූපී වුවද මෑන් ඔෆ් ස්ටිල් හරහා ස්නයිඩර් හට අවශ්ය වන ලද්දේ මතෛක් මෙම සුපිරි වීරයා පිළිබඳව නොකියවුණු කතාවක් කීමටය. සුපර් මෑන් චරිතය සම්බන්ධයෙන් කියැවුණු දෑවලට වඩා නොකියවුණු දෑ බහුල බවට විශ්වාස කළ ස්නයිඩර් ‘මෑන් ඔෆ් ස්ටීල්’ හරහා පෙර අප දැනහඳුනාගෙන සිටි සියලුම සුපර් මෑන් චරිත මතක ගබඩාවෙන් සහමුලින්ම ඉවත් කරනුයේ කොතරම් යථාර්ථවාදී නව්යතාවයකින් යුතුවද යත් මෙලෙස තමා හමුවට එන්නේ තමන් බොහෝ කාලයක සිට දැන හඳුනාගෙන සිටි වීරයකු බව පිළිගැනීමට ප්රේක්ෂකයා මැලි වන්නේය.
එවන් වූ නව පරපුරේ සුපිරි වීරයකු බිහි කිරීම සඳහා සුදුසු රංගන ශිල්පියෙකු තෝරා ගැනීම වෙනුවෙන් මෙබඳු චරිත සඳහාම උපතින්ම උරුම වූ දේහකායකින් ද අංග ලක්ෂණවලින් සමන්විත අපේක්ෂකයන් දෙසීයක් පමණ පරීක්ෂණයට බඳුන් කළ ස්නයිඩර්ගේ අවසන් තෝරා ගැනීම වූයේ එකල රූපවාහිනී මාලා නාටකයක් වූ ‘ද ටියුඩර්ස්’ හි ප්රධාන චරිතයක් නිරූපණය කරමින් ජනප්රියව සිටියාවූද මීට පෙරද සුපර්මෑන් චරිතයක් සඳහා තෝරා ගනු ලැබිමේ සමීපයටම ආ තාරකාවක් වූද හෙන්රි කැවිල්ය. ඒ සඳහා කැවිල්ගේ යෝග්යතාව පරික්ෂා කිරීම සඳහා 1978 වසරේදී සුපර්මෑන් චරිතයට පණ පෙවූ ක්රිස්ටොෆර් රීව් විසින් ඇඟලන ලද ඇදෙන සුළු ශරීරයේ හැඩයන් මතු කරමින් ඊට ඇලී පවතින ස්පැන්ඩෙක්ස් රෙද්දෙන් කළ නිල් රතු හා කහ වර්ණයෙන් යුතු සුපර්මෑන් නිල ඇඳුමට බැසීමට සිදු වූ අවස්ථාව කැවිල්ට ඉතා අපහසුදායක පසුගාමී හැඟීම් දනවන්නක් වී තිබිණි. ඒ වන විට වෙනත් චිත්රපටයක සිරුරේ හැඩය නියමිත රාමුවෙන් පිට පැන ගිය භූමිකාවක් නිරූපණය කරමින් සිටි කැවිල්ගේ දේහ බර නත්තල් සමය ද හේතුවෙන් විශාල ලෙස ඉහළ ගොස් තිබිණි. කිසිදු හැඩයකින් තොර ගස් කොටයක් සේ තමාව චිත්රපට කාර්ය මණ්ඩලයට පෙනෙනු ඇති බවට වන නොසන්සුන්තාවෙන් කැවිල්ගේ සිත වෙලී පැවැතියද සුපර් මෑන් නිල ඇඳුමෙන් තේජාන්විත ලෙස තමන් ඉදිරියට එන මෙම උත්තුංග දේහධාරියා දුටු කල ස්නයිඩර් ඇතුළු පිරිසට හැඟී යන ලද්දේ නවතම සුපිරි වීරයාගේ චරිතය සඳහා කැවිල් හැර අන් සුදුසුස්සෙකු නොමැති බවය. තවදුරටත් ස්නයිඩර්ට කිරීමට ඉතිරිව තිබෙන ලද්දේ ‘කැවිල්’ කේන්ද්ර කොටගත් සිනමා පටයක් නිර්මාණය කිරීම පමණි. මීට පෙර සුපර් මෑන් කේන්ද්ර කොටගත් කිසිදු නිර්මාණයක් බිහි නොවූ ගණනට සිය චිත්රපටයේ නිර්මාණ කටයුතුවලට අත ගැසූ ස්නයිඩර්ට අවශ්ය වූයේ ‘සුපර් මෑන් නමැති ශීර්ෂ පාඨයෙන් මෙම සුපිරි වීරයාව පිටතට ගැනීමයි.
සුපර්මෑන් පාදක කොටගත් මිත්යා කතාව නව අර්ථකථනයකින් යුතුව ඉදිරිපත් කිරීම සඳහා චිත්රපටයේ ආරම්භක මිනිත්තු විස්ස කැප කළද, සංක්ෂිප්තයෙන් ඉදිරිපත් කෙරෙන ‘ක්රිප්ටන්’ ග්රහලොව පිළිබඳ හැඳින්වීමත්, සුපිරි හැකියාවන් උරුම කරගත් ළදරු සුපර් මෑන් පෘථිවියට එවනු ලබන අන්දමත්, සුපර්මෑන්ගේ පියාගේ පරම සතුරා වන ජෙනරල් සොඩ් (මයිකල් ෂැනෝන්) අසාධාරණ අන්දමින්, කෙසේ හෝ දිවි ගලවා ගැනීමට සමත්වන අන්දමත්, කිසිසේත්ම ප්රේක්ෂකයා බලාපොරොත්තු නොවූ ඉදිරිපත් කිරීමක් නොවන බව කිව යුතුය.
චිත්රපටයෙන් දිග හැරෙන කතාව බෙහෝ දුරට ප්රේක්ෂකයන්ට හුරුපුරුදු වූවක් වුවද නිසැකයෙන්ම එය සුපිරි වීරයන් හා සම්බන්ධ සෙසු චිත්රපටයන්ගෙන් කැපී පෙනෙන ලෙස වෙනස් වන්නකි. වාර්තා වැඩසටහන්වලට ආවේණික භෞතිකමය අනන්යතාවයකින් යුතු ‘මෑන් ඔෆ් ස්ටීල්’ මෙකල නිපදවෙන එබඳු ගණයේ සෙසු චිත්රපට මෙන් ඩිජිටල් කැමරා ආධාරයෙන් රූපගත කෙරුනක් බවට පත් නොවිය යුතු බව තරයේ ඇදහූ ස්නයිඩර්ට අවශ්ය වන ලද්දේ ප්රේක්ෂකයා හට යථාර්ථවාදී සැබෑම සිනමා රූපී අත්දැකීමක් ලබා දීමය. මේ නිසාම සිය ‘300’ නම් වූ චිත්රපටයේ රූපගත කිරීම් මුළුමනින්ම පාහේ පැරණි ගබඩාගාරයක් තුළ සංවෘත වාතාවරණයක් සිදුකළ ස්නයිඩර් ‘මෑන් ඔෆ් ස්ටීල්’ හි රූපගත කිරීම් සැබෑ ලෝකය තුළ සිදු කරන ලද්දේ එය හැකිතාක් මනුෂ්යත්වයට සමීප කරවීම සඳහායි.
ක්ලාක් කෙන්ට් (සුපර්මෑන්) හට ධීවර යාත්රාවක රැකියාවක් ලැබුණු කළ, සිය කාර්ය මණ්ඩලය අඩි තිහක් උස් වූ දැවැන්ත රළ මත බෝට්ටු චාරිකාවක ගෙන ගිය ස්නයිඩර්, අභ්යවකාශයේ සිදුවන සිදුවීම් රූපගත කිරීම සඳහා රිජිෆෝම් ආධාරයෙන් අති දැවැන්ත පිටසක්වල යානා නිර්මාණය කරවන ලදී. මෙබඳු රූපගත කිරීම් කොතරම් තාත්වික ලෙස සිදුකළේද යත් මයිකල් ෂැනෝන් පවසන ආකාරයට බොහෝ දෙනකු විශ්මයට පත්වන ලද්දේ මෙබඳු සිදුවීම් සැබෑ ලෙසටම සිදුවිය නොහැක්කේ මන්ද කියාය. ක්ලාක් කෙන්ට් සිය ළමා විය ගත කළ ඇමෙරිකාවේ කැන්සාස් හි පිහිටි ගොවිපළ නිවස එහි රූපගත කිරීම් සඳහා වෙසෙසින්ම ඉදි කළා පමණක් නොව ඒ වටා අක්කර එකසිය හැත්තෑවක භූමි භාගයක් වසා පැතිරී ගත් ඉරිඟු යායක්ද වගා කිරීමට තරම් ස්නයිඩර්ගේ තාත්විකත්වය රතු ඉර පැන තිබිණි.
සුපිරි හැකියාවන්ගෙන් සන්නද්ධ වූ සුවිශේෂී මිනිසුන් කිහිපදෙනෙකු අතර ඇතිවන සටනක්, උදාහරණයක් ලෙස තනි අතකින් බරැති ට්රක් රථයක් එසවිය හැකි, ශබ්දයේ වේගය ඉක්මවූ සුපිරි වේගයකින් පියඹා යා හැකි සුපිරි වීරයන් කිහිප දෙනෙකු එකම පිටියක පොරවැදුණොත් ප්රතිඵලය කෙබඳු විය හැකිද යන්නෙහි භෞතික න්යාය ස්නයිඩර්ගේ දැඩි අවධානයට ලක්විය. එබඳු ගැටුමකදී එල්ල වන හැම පහරකම ප්රබලතාව එයාකාරයෙන්ම ප්රේක්ෂකයාට අත්විඳීමට සැලැස්වීම, සිය නිර්මාණයේ සාර්ථකත්වය තහවුරු කරන්නක් බව ස්නයිඩර්ගේ පිළිගැනීම විය.
චිත්රපටයේ එන තවත් එක් මනබඳිනා සුළු දර්ශනයක් වන්නේ සුපර් මෑන්, පවනට බඳු සුපිරි වේගයකින් පියාඹා යන ආකාරයයි. ස්නයිඩර් විසින් අපට හුරුපුරුදු එකී දර්ශනය සිය ප්රති පරිකල්පන මහිමය විදහාලමින් ඉදිරිපත් කරනුයේ කක්ෂයෙන් ඉවත්ව යන ෂටලයකින් නිකුත් වන්නාක් බඳු තුනී දුමාරයකින් සුපර්මෑන්ගේ ගමන් මග සලකුණු කරමිනුයි. එමෙන්ම ඔහුගේ පියාසැරීමේ වේගය කෙතරම් ප්රබලද යන්න ප්රේක්ෂකයාට දැනෙන ලෙස හැඟවීමට ඔහු යොදාගෙන ඇති උපක්රමය නම් එකී රූපරාමු කැමරාවට හසුකර ගැනීම ඉතා දුෂ්කර වූ බව ඇඟවෙන අයුරින්ද, පියාඹා යන සුපර්මෑන් කැමරා කෝණයට කොටු කර ගැනීමේ දුෂ්කරතාව මැනවින් විදහා දක්වන සේ ඒවා රූපගත කිරීමයි. මේ නිසාම ඇතැම් ඇතැම් රූපරාමු නරඹන කල ඉකුත් පෙබරවාරියේදී රුසියාවට හදිසියේ ඇද හැළුණු උල්කාපාත වර්ෂාව දැක්වෙන යූ ටියුබ් වීඩියෝ පටයක් සිහි වීම නොවැළැක්විය හැකිය.
ස්නයිඩර් විසින්ම අවධාරණය කරන ආකාරයට මෙම චිත්රපටයේ ඇති අපූර්වත්වය වනුයේ තමා විසින් එතෙක් මතෛක් සිදුකළ වඩාත්ම යථාර්ථවාදී චිත්රපටය වනුයේ යථාර්ථයෙන් ඈත් වූ සුපර්මෑන් නිර්මාණයක් වීමයි. යථාර්ථයට සමීප වීමට නම් ඉන් ප්රේක්ෂකයා තුළ ජනනය කරවන හැඟීම් සත්යවාදී විය යුතු බව තරයේ ඇදහූ ස්නයිඩර් සෑම චරිතයක්ම එබඳු ගැඹුරු මට්ටමේ හැඟීම් දනවන අයුරින් රංගනයේ නියැළීම අපේක්ෂා කළේය. සැබෑව ඉක්මවූ විචිත්ර සිදුවීම්වලින් පරිපූර්ණ වුවද සිය චිත්රපටය සැබෑ ලෝකය තුළ ජීවත් වන සංවේදනාත්මක ලෙස යථාර්ථවාදී වූවක් බවට පත් කිරීම ස්නයිඩර්ගේ අභිප්රාය විය. සුපර්මෑන් දෙස ස්නයිඩර් බැලුම් හෙලූ දෘෂ්ටි කෝණය වූයේ, බාහිරින් පැමිණෙන ලදුව දරුකමට ගනු ලැබුවාද මෙලොව තුළ තමාට හිමි ස්ථානය සොයා ගැනීමට යත්න දරන පිටස්තරයෙකු යන්නය. සිය මාහැඟි හැකියාවන් සමග නිරායාසයෙන් හිමි වන ජයග්රාහී විශ්වාසයකින් යුතුව ක්රිස්ටොෆර් රීව් විසින් පණ පෙවූ සුපර්මෑන් චරිතය අද කැවිල් විසින් නිරූපණය කරන්නේ සමාජය විසින් තමාව අනේක වරක් වරදවා වටහා ගනු ලැබිම තුළ ජීවත් වෙමින් වුවද යම් දිනයක මනුෂ්යත්වය විසින් තමාව පිළිගනු ඇතැයි යන බලාපොරොත්තුව පෙරදැරිවය.
ඇත්තෙන්ම එය මතෛක් අප දැන සිටි වීරයන් වන ‘අයන් මෑන්’ (සිය හැකියාව යහපත වෙනුවෙන් යෙදවීමට ඉගෙන ගන්නා ධනවතා) බැට්මෑන් (තමා පෙළනු ලබන පළිගැනීමේ ච්ෙතනාව යහපත වෙනුවෙන් යෙදවීමට උගෙන ගන්නා පීඩනයට පත් අනාථ තරුණයා) වැන්නවුන්ට වඩා බොහෝ සෙයින් වෙනස් වන්නකි. ඇමෙරිකාවේ ගම්බද පරිසරයක යහපත් පවුල් පසුබිමක් තුළ හදා වඩා ගැනීමට ලක්වීම හෙයින් ස්වභාවයෙන්ම යහපත් චරිතයකින් යුතු සුපර් මෑන් හරහා ප්රේක්ෂකයාට ඉදිරිපත් කෙරෙනුයේ සමාජය යහපත උගැන්මට දරන උත්සාහයත්, යහපතේ පරමාදර්ශයක් බඳු වූ එකී සුපර්මෑන් චරිතය, එනම් ජානමය වශයෙන් දක්වන්නා වූ අසාමාන්ය බල පරාක්රමයෙන් යුතු මෙකී පිටසක්වල ජීවී චරිතය සමාජය විසින් පිළිගැනීමට උත්සාහ දරන ආකාරයත් බව පැවැසීම ‘මෑන් ඔෆ් ස්ටීල්’ චිත්රපටයට සැක් ස්නයිඩර් විසින් දීමට උත්සාහ දරා ඇති අර්ථකථනයයි.
රුක්ලන්ති පෙරේරා Time ඇසුරිනි.