මුහම්මද්ට මම අශිලාචාර, අසික්කිත, පහත් ගති ඇති, කාමයේ වරදවා හැසිරෙන හා අති කාමුකයෙක් යැයි චෝදනා කරමි. එහෙයින් ඔහු
විසින් ප්රකාශිත ආගමික නායකයකුගේ තත්වයට ඔහු කොහෙත්ම නොගැලපේ.
ඔහු “ දෙවියන්ගේ හොඳම නිර්මාණය” නොව, මුහම්මද් වැරදි මං පෙන්නූ දුෂ්ශීලයෙකි.
මුහම්මද්ගේ මරියා
නමැති කොප්ටියානු කාම වහලිය:
උදාහරණයක් ලෙස, ඇලක්සැන්ඩ්රියාවේ පාලක විසින් මුහම්මද්ට දෙනු ලැබූ මරියා නමැති
රූමත් වහල් තරුණිය සමඟ,
මුහම්මද්ගේ විවාහයෙන් පිට අනිසි
කාමයේ හැසිරීම ගනිමු.
ඉතිහාසඥයෙකු හා
ලේඛකයෙකු වන අල්-තබ්රි මෙසේ සඳහන් කරයි:
“දෙවියන් විසින් මුහම්මද්ට (යුධ
මංකොල්ලයේ පංගුව ලෙස) බානු කුරාසියා හි රයිහානා බින්ත් සzයිඩ් දෙනු ලැබූ අතර, අල්-මුකව්කිස්
නමැති ඇලක්සැන්ඩ්රියානු පාලක විසින් දෙනු ලැබූ කොප්ටියානු මරියා, මුහම්මද්ට දාව මුයම්මද්ගේ එකම පුතු ඉබ්රාහිම් වැදුවාය. මේ
මුහම්මද්ගේ භාර්යාවන්ය: හය දෙනෙකු කුරයිෂි වංශයට අයත් වූවෝය.”
තබ්රි විසින්, මරියා, මුහම්මද්ගේ භාර්යාවන් අතර එකකු ලෙස
ගැනුවත්, ඔහු ඈ වහලියකු, අනියම් භාර්යාවෙකු යන්න ප්රතික්ෂේප නොකරයි. නමුත්, “භාර්යාව”
යන්න තබ්රි යොදනුයේ මුහම්මද් සමඟ ඇඳට
වන් හා ඔහුගේ එකම පුතුගේ මව යන අරුතිනි.
තබ්රි, “මුහම්මද්ගේ අනියම් භාර්යාවන් ගැන විස්තරයක්” යන අනු මාතෘකාව යටතේ මෙසේ ලියයි: “ ඔවුන් කොප්ටියානු මරියා බින්ත් ෂම්උන්, බානු අන්-නදිර් හි රයිහානා බින්ත් සzයිඩ් අල්-කුරයිසියා වූහ.”
තබ්රි තවදුරටත්, “මුහම්මද්ට
අල්-මුකව්කිස් විසින් මාබුර් නමැති නපුංසකයා සමඟ දුන් වහල් තරුණියන් දෙදෙනා ගෙන්
කෙනෙකු වූයේ, මරියා නමැති මුහම්මද් විසින් අනියම්
භාර්යාවක් ලෙස තෝරා ගත් තරුණිය හා අනෙක් තැනැත්තිය වූ, සිරින්නමැත්තිය මුහම්මද් විසින්, සෆ්වාන් බින් අල්-මුඅට්ටල්
විසින් හසන් බින් තාබිත්ට කළ වරදකට, හසන් බින් තාබිත්ට ඈ
වන්දි වශයෙන් දෙන ලදි.” යි සඳහන් කරයි.
තාබිත් තවදුරටත්;
මරියා, මුහම්මද්ගේ අනියම් භාර්යාව හා ඔහුගේ පුතු ඉබ්රාහිම් ගේ මව ගැන මෙසේ
සඳහන් කරයි.
“මේ අය, එනම් ඉබ්නු උමර්(අල්-වකීඩි) - යාකුබ් බින් මුහම්මද් බින් අලි
සාසාහ් - අබ්දුල්ලා බින් අබ්ඩ් අල්-රහ්මාන් බින් අලි-සාසාහ් - දැන්වූ පරිදි: ඇත්
වර්ෂ 11 මැයි 17 ( ක්රි.ව 628 අප්රේල් 30), ඇලක්සැන්ඩ්රියානු නායක
අල්-මුකව්කිස්,
මුහම්මද්ට තෑගි වශයෙන් මරියා, ඇගේ සහෝදරිය වන සිරින්, රන් කාසි 1000ක්, ඉතා අනර්ග ලෝගු 20ක්, මුහම්මද්ගේ ඩුල්ඩුල් නමැති කොටළුවා හා
මුහම්මද්ගේ උෆායර් හෝ යෆුර් නමැති බූරුවා එවන ලදී. ...මුහම්මද් උම්මු ඉබ්රාහිම්ට (
“ඉබ්රාහිම්ගේ මව” යන්න මරියාගේ ගෞරව නාමය විනි) වශිකෘත විය. ඈ ඉතා පැහැපත් හා රූමත්
වූවාය. දැනට උම්මු ඉබ්රාහිම් යනුවෙන් හඳුන්වන අල්-අලියාහ් නමැති ස්ථානයේ, මුහම්මද් ඈට නවාතැන් දුන්නේය. මුහම්මද් ඈ දැකිමට එම
ස්ථානයට නිතර ගිය අතර, ඈට මුහුණ වසා වේල්පට ඇඳීමට අණ කලේය. ඈ
තමාට අයිති වස්තුවක් යන්න පදනම් කොට මුහම්මද් ඈ හා සංසර්ගයේ යෙදිනි.
මුහම්මද්ගේ භාර්යාවන්
වේල්පටින් මුහුණු ආවරණය කරන ආකාරයට මරියාටද මුහුණු ආවරණයට අණ කලේ නමුදු, මුහම්මද් ඈ විවාහ කර ගත්තේ නැත.”
මරියා වහල්
සේවිකාවක් ලෙස, උමර්ගේ දියණිය හා මුහම්මද්ගේ
භාර්යාවන් අතරින් කෙනෙකු වන හෆ්සාගේ නිවසේ සේවය කළාය. දවසක් මුහම්මද් හෆ්සාගේ
නිවසට ගිය අතර, මරියා දැක ඈ හා සංසර්ගයේ යෙදීමට තීරණය
කළේය. හෆ්සාව නිවසින් පිටකිරීම සඳහා මුහම්මද් ව්යාජ උපක්රමයක් යෙදීය. හෆ්සාගේ
පියා උමර්ට ඈ දැකීමට අවශ්ය බව, මුහම්මද් ඇයට කීය.
හෆ්සා පිටවීමෙන් පසු මුහම්මද් මරියාව ඇඳට ගෙන ඈ හා සංසර්ගයේ යෙදිනි. තම පියා දැක, ඔහු තමා නොකැඳවු බව දැන, නිවස බලා පිටත් වූ
හෆ්සා, නිවසේ දොර ඇතුලතින් අඟුලු ලා ඇති බව
දැකීය. නිවසේ වසා ඇති දොරින් පිට ඈ වාඩිවී සිටියේ තමාගේ ආදර්ශවත් ස්වාමි පුරුෂයා, තම සේවිකාව සමඟ ගනුදෙනු හමාර කරන තුරුය. දොර විවෘත වූ විට මුහම්මද් පිට පැමිණි අතර, ඔහුගේ මුහුණින් සෙම පෙරෙන අයුරු දැක, සිදුවු සියල්ල වටහා ගති. ඉතා තදින් ඇවිස්සුනු ඈ, සේවිකාව සමඟ සංසර්ගයේ යෙදීමට තමාට බොරුවක් කියා රැවැට්ටූ බව චෝදනා
කළාය. මුහම්මද් ඈට සන්සුන් වන ලෙස අයැදිමින් ඈ සතුටු කිරීම සඳහා මරියා සමඟ නැවත
ඇඳට නොයන බව පොරොන්දු වෙමින් මෙම සිද්දිය කිසිවෙකුට හෝ නොදන්වන ලෙස හා රහසක් ලෙස
තබා ගන්නා ලෙස කීවේය.
මෙම සිද්දිය රහසක්
ලෙස තබාගත නොහැකිව, හෆ්සා සියල්ල තමාගේ මිතුරිය වූ ආයිෂාට
හෙලිකලාය. ආයිෂාද මුහම්මද්ට
විරුද්ධව නැගී සිටි අතර, අනෙක් භාර්යාවන් සමඟ එකතුව මුහම්මද්ට
දරුණු වේදනාවක් හා හිසරදයක් ඇති කළෝය. මුහම්මද් ඔවුන්ට දඩුවම් දීමේ අදහසින් තම භාර්යාවන් සමඟ මාසයක්ම
ඇඳට නොයෑමට තීරණය කළේය. භාර්යාවන් ලිංඟිකව
හුදකලා කිරීම හා පහරදීම යන්න කුරානයෙන් අනුමත දඩුවම් වේ. (කුරානය: 4.34)
සේවිකාවක් සමඟ
ලිංඟිකව හැසිරීමට විරුද්ධව භාර්යාවන්ගේ නැගී සිටීම, මුහම්මද් කෝපයට පත් කළ අතර ඔවුන් කිසිවකු සමඟ මාසයක්ම ඇඳට නොයන බව, ඔහු සථප කළේය. එය අල්ලා දෙවියන්ගේ ප්රියමනාපතම දුතයා වූ මුහම්මද්ට
දරාගත නොහැකි කාර්යයක් වන්නට ඇත. එම නිසා විශ්වයේ නිර්මාණය කරු, දයානුකම්පාවෙන් යුතුව, කුරානයේ සූරා
තහ්රිම් (තහනම් කිරීම) යන පරිච්ඡේදය පහළ කළේය. මෙම සූරා තහ්රිම් පරිච්ඡේදය මගින්, අල්ලා දෙවියන් ඉතා ආදරයෙන් යුතුව මුහම්මද්ව විවේචනය කරමින්, තමාටම ඉතා අපහසුවන ආකාරයට හා තමා ඉතාමත් කැමති හා නිත්යානුකූල
දේවල් තමාටම තහනම් කරගැනීම ගැන -භාර්යාවන් සතුටුකිරීම වෙනුවෙන් - අවවාද කරයි.
සූරා තහ්රිම්
(කුරානය- 66 පරිච්ඡේදය):
1. ඕ මුහම්මද් ! අල්ලා දෙවියන් විසින් ඔබට අනුමත කළ දේවල් ඇයි ඔබටම ඔබ
තහනම් කර ගත්තේ, ඔබගේ භාර්යාවන් සතුටු කිරීමටද? අල්ලා දෙවියන් නිතර සමාවදෙන්නා හා දයාවන්තයා ද වේ.
2. (මනුෂ්යයෙනි), අල්ලා දෙවියන්
දැනටමත් ඔබ සියල්ලගේ සපථ කිරීම් හා පොරොන්දු නිශ්ප්රභා කළේය. එසේම අල්ලා දෙවියන්
ඔබගේ මඋලාය ( ආරක්ෂක,
උපදේශක, ගුරුවර,
ප්රධානි, හා තවත්...). එමෙන්ම ඔහු සියලු නුවනැති හා සියල්ල දත් වන්නේය.
3. එසේම (මතක තබා ගන්න) මුහම්මද් තමාගේ එක් භාර්යාවකට (හෆ්සාට)
විස්වාශයෙන් යුතුව යම් කරුණක් කීමෙන් පසු, ඈ එම කාරණය (තවත්
අයෙකුට, එනම් ආයිෂාට) කීමෙන් පසු, අල්ලා දෙවියන් එයින් කොටසක් ඔහුට හෙළි කළේ කොටසක් අතහැරයි.
මුහම්මද් ඒ ගැන ඈට (හෆ්සා) කී විට, “ඔබට කව්ද මෙය කීවේ?” යි ඇසුවාය. මුහම්මද් එයට “ සියල්ල දත්, සියල්ල දැනෙන (අල්ලා දෙවියන්) මට කීය.” පිලිතුරු දිනි.
4. ඔබ දෙදෙන (මුහම්මද්ගේ භාර්යාවන් වන හෆ්සා සහා අයිෂා) පසුතැවිල්ලෙන්
යුතුව අල්ලා දෙවියන් දෙසට හැරුනහොත්, එය ඔබලාට හොඳක්ම
වනු ඇත. ඔබලාගේ හදවත් මුහම්මද් කැමති දේවලට විරුද්ධව යමින්, මුහම්මද්ට විරුද්ධව ඔබ එකිනෙකා උදව්කර ගනී නම්, එවිට සත්යවශයෙන්ම, අල්ලා දෙවියන්
මුහම්මද්ගේ මඋලාය ( ආරක්ෂක, උපදේශක, ගුරුවර,
ප්රධානි, හා තවත්...). ජිබ්රීල්, මුස්ලිම්වරු හා
තවදුරටත් දේවදූතයින්ද ඔහුගේ උදව්කරුවෝය.
5. මුහම්මද් ඔබ සියලු දෙනා දික්කසාද කළේ නම්, ඔබ සියල්ලන් වෙනුවට ඔහුගේ දෙවියන් ඔහුට වඩා හොඳ භාර්යාවන් ලබා දෙනු ඇත.
එම භාර්යාවන් මුස්ලිම් (අල්ලාට යටහත්), විස්වාශයෙන් යුතු, අල්ලාට කීකරු, පසුතැවිල්ලෙන් අල්ලා දෙසට හැරෙන, අවංකවම අල්ලා දෙවියන්යදින හා උපවාස කරන අය හෝ මුහම්මද් සමඟ මක්කා
නගරයෙන් (අල්ලා දෙවියන් උදෙසා) පිටවූ අය වන අතර ඔවුන් කලින් විවාහ වූ සහා කන්යාවන්
වනු ඇත. (කුරානය: 66. 1 සිට 5 දක්වා)
තමාගේ සේවිකාවන්
සමඟ ලිංඟික සම්භන්ධතා නොපවත්වන බවට මුහම්මද්
පොරොන්දු වුවත්,
ඔහුට රාගය පාලනය කර ගත නොහැකි විය. එය
ඉතා අපහසු තත්වයක් විය. මෙයට විසදුමක් සොයා ගත යුතු වූ අතර අල්ලා දෙවියන් හැර වෙන
කිසිවෙකුට උදව් කළ නොහැකි විය. තමාගේ කමිස සාක්කුවේ සියල්ල කළ හැකි දෙවියන් සිටින
විට නොකළ හැකි කිසිවක් නොමැත. පොලොවේ හා ස්වර්ගයේ නිර්මාතෘ මැදිහත් වී මුහම්මද්ට
තම හිතේ (ආසාවන්) හැටියට කටයුතු කිරීමට කොල කොඩිය එසවීය. අල්ලා දෙවියන් සූරා තහ්රිම් මගින් මුහම්මද්ට තම සිතැඟි අනුව හා
භාර්යාවන්ගේ විරුද්ධවීම් හා මැසිවිලි ගනන් නොගෙන කටයුතු කිරිමේ අයිතිය ලියාපදිංචි
කරවීය. මෙයටත් වඩා යමක් කෙනෙකුට ලැබිය හැකිද? මුහම්මද්ගේ කාමුක
ආසාවන් ගැන අල්ලා දෙවියන් විශේෂ අවධානයකින් කටයුතු කළේ, ඔහු මුහම්ම්ද්ට පමණක් නොව සියලු මනුෂ්යයන්ටද තම පොරොන්දු කඩ කිරීමේ
අවස්ථාව ලබා දුන්නේය.
මෙහිදී මතක් කළ
යුතු වැදගත් දෙය වන්නේ,
හෆ්සා රහස හෙළිකළ විත්තිය අල්ලා
දෙවියන් ගෙන් දැනගත් බව මුහම්මද් කීම, මුසාවකි. රහස දත්
එකම තැනැත්තිය ඈ වන අතර,
ඇගෙන් මිස රහස වෙන අයෙකුගෙන් කෙසේ
හෙළි වන්නද?
ඉහත අල්ලා දෙවියන්ගේ
සූරා තහ්රිම් ගැන සඳහන් කරමින් මුහම්මද්ගේ රූමත් කටකාර (අවුරුදු 9 යේ) භාර්යාව වු ආයිෂා මෙසේ කීවාය; “ ඔබගේ මන දොල පිනවීමට, සත්යවශයෙන්ම දෙවියන්
හදිස්සි වන්නේය.”
මුහම්මද් තමන්ගේ
භාර්යාවන් වෙත නොයා සිටියේ හෆ්සා විසින් රහස ආයිෂාට හෙළිකළ නිසාය. ඔහු මාසයක්ම
ඔවුන් වෙත නොයන බව කීවේ මුහම්මද් ඔවුන් හා කිපී සිටි හෙයිනි. මෙවිට අල්ලා දෙවියන්
මුහම්මද්ට ඔහු දුන් පොරොන්දුව හා සථපය (එනම්, ඔහු මරියා සමඟ නැවත
ලිංඟිකව සම්භන්ධ නොවන බව) ගැන අවවාද කළේය. (සාහිහ් බුහාරි 3.43.648)
0 comments:
Post a Comment